Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~VisennaEF | użytkownik

imię i nazwiskoPaulina adresWarszawa zarejestrowany18.10.2005 @21:47:29 ostatnio na stronie18.09.2017 @22:43:59

Zdjęcia robię, tak jak czuję.
Nie wymiatam... przynajmniej póki co. Moze kiedyś przy odrobinie determinacji coś ze mnie będzie.

W tym miejscu proszę tych co bedą komentować moje pracę o rzetelną ocenę, pt co jest dobrze, a co można by poprawić i ewentualnie w jaki sposób.


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty32 komentarze461 posty na forum27

komputer / sprzęt
Canon EOS 40D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~LuinTinuviel    09.07.2014 @14:47:24
"Winter is comming" to jest teraz co kwiecień No chyba, że kolejna ksiązka na zimę wyjdzie A ja tam czekam na jesień, bo w lecie to za gorąco i za dużo ludzi wszedzie, by dobrze naturę uchwycić
~LuinTinuviel    09.07.2014 @12:42:11
Hej, ciesze się, że moja złota jesień Ci się spodobała. Mam nadzieję, że w tym roku będzie równie piękna. Pozdrawiam najcieplej
~Hadiya    08.09.2013 @23:03:57
Hehe, dziękuję
~KunEchelon    08.09.2013 @21:00:00
dziękuję! )
_______
If you stand for nothing
you will fall for anything
~darik    06.09.2013 @13:07:18
Faktycznie trochę trzeba było poczekać, takie ujęcia to głównie wypadkowa miejsca , czasu, cierpliwości no i oczywiście szczęścia. Pozdrawiam, a z Zegrzem mam wiele niezapomnianych wspomnień
_______
~stefanok    06.09.2013 @10:44:52
Jest to HDR z trzech ujęć -2;0;+2 EV. Środkowe naświetlenie .f/22,czas 1,3s, EOS 50d, RAW.
Pozdrawiam i życzę udanych kadrów.
ostatnio edytowane: 2013-09-06 10:46:22
~rysio21    04.09.2013 @10:49:53
Tak jest miejsce na dole wyznaczone do kompania
_______
Twórczość każdego z nas jest cenna chociaż niektórzy nie potrafią tego docenić.
~rysio21    04.09.2013 @10:47:13
Opłaca się zwiedzić ja nie żałuję ale proponuje przeznaczyć na to cały dzień
_______
Twórczość każdego z nas jest cenna chociaż niektórzy nie potrafią tego docenić.
~martino22    04.07.2013 @22:36:32
Starczy Ci takie szkło i tym szkłem można cyknąć niezłą fote a co do mojego szkła była to stałka więc to był strzał jeden na milion fakt wyszły 3 strzały ciekawe ale na prawde na normalny tryb manualny przy stałce nie miałem co liczyć. Wyobraź sobie mały murek przed jeziorem pies siedzący w wodzie, wystaje jej głowa. Ja stojący na murku (bardziej wyprostować się już nie da a krzesła ani drabiny nie mam) stoję w rozkroku (jakkolwiek to nie zabrzmi) moja kobieta pomiedzy moimi nogami kuca i chlapie wodą a pies wyskakuje Jeśli sobie to zobrazujesz dojdziesz do wniosku że była to masakra uchwycenie czegoś takiego na manualu Wyszło to co wyszło, jestem mimo tego sportu zadowolony z tej foty. Nie wykazałem sie w ustawieniach aparatu ale by cokolwiek wyszło to juz musiałem sie i to ostro napocić pozdrawiam :D
_______
Nie dyskutuj z idiotą !!!
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem..
~martino22    02.07.2013 @19:21:41
Oczywiście że nie mam nic przeciwko, zapraszam i pozdrawiam a co do foty to tak to foto robiłem na trybie sport z racji właśnie ogniskowej. obiekt był bardzo blisko i przy manualu było mi strasznie ciężko złapać :/ ostrość jesli obiekt jest 20-50m nie problemu najmniejszego ale gdy jest 1,5 m od ciebie przy ogniskowej 85mm jest to praktycznie nie do złapania, bynajmniej ja próbowałem i mi się nie udało ani razu dlatego użyłem trybu sport w tym przypadku ty na pewno będziesz miała łatwiej tak jak piszesz wystarczy podejść. Tutaj szkło fajnie się spisywało ze względu na jasność i dlatego chciałem go użyć ale na manualu nie mogłem tak szybko wyskakującego psa złapać:/
_______
Nie dyskutuj z idiotą !!!
Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem..
~Grunger    17.06.2013 @18:38:02
Około godziny
~michalgb    15.06.2013 @16:35:18
Jak poświeciłabyś wiecej czasu na przyjrzenie sie zdjeciu to wiedziałabyś ze nie chodzi o budynek . Ale tak jest jak ocenia sie czyjeś zeby zrobic jak najwiecej wejsc na swoja galerie .
~jaro3001    14.06.2013 @23:22:23
Dzięki i pozdrawiam.
~ZWYKLAS    14.06.2013 @17:36:52
Dzięki za tak pozytywny odbiór. Chciałbym tylko wspomnieć iż refleksy na wodzie to mój autorski pomysł i pasja, fakt widziałem już pojedyncze strzały u ludzi, tym nie mniej ja osobiście fascynuję się tym światem (odbitym w tafli wody) od dziecka jeszcze zanim robiłem foty
~TomaszWawrzyniak    13.06.2013 @20:43:20
Dziękuje, mało spotykam się z konkretnie uzasadnioną opinią jakiejkolwiek pracy na digartach, a to przecież najważniejsze przy ocenie.
~jedlina    13.06.2013 @15:03:55
Dziękuję za odwiedziny i komentarz...
~oljo    13.06.2013 @14:37:02
Dzięki,te kociaki są faktycznie bardzo fotogeniczne,maja mnóstwo zdjęć, tylko niektóre wystawiłam,pozdrawiam, Jola
~unhappyprincess    09.06.2013 @21:54:16
Sporo czasu, papryk i pieniędzy Ale czego się nie robi dla fotografii...
Mam więcej zdjęć z tej serii, które dodam w wolnej chwili.

Dziękować
~extremelove    09.06.2013 @02:56:03
Nie wiem, co on tam robił po nocy, może i był na kacu Dziękuję
_______
' Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. ' Nie dziękuj, tylko też oceń
~damian99    04.06.2013 @22:42:55
Dzięki
~fotoreal    03.06.2013 @16:04:23
Witaj Dziękuję za komentarz i ocenkę Odwdzięczę się w wolnej chwili. TO nie szczęście i okazja TO zaplanowany dzień zdjęć bociana wylatującego z gniazda i zniżającego lot. TO kilka godzin nasiadówki żeby złapać go właśnie w tym momencie
~ScarletLetter    03.06.2013 @13:52:32
Węzmę pod uwagę sugestię, dzieki
~Hapamasta    02.06.2013 @13:42:12
Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam do obejrzenia i oceniania bądź skrytykowania pozostałych moich prac. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam częściej.
~selah    02.06.2013 @09:18:46
dziękuję ślicznie
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt